Pomysł
Moim marzeniem było stworzenie miejsca, gdzie dzieci będą mogły nauczyć się języka niemieckiego bez stresu, pośpiechu, z dala od oceniania a także stereotypów. Jest to fascynujący język, i choć momentami sprawia wrażenie niezwykle skomplikowanego i dość szorstkiego dla ucha – nic bardziej mylnego. Ja widzę w nim niezwykłą konsekwencję i logikę, schematy i powtórzenia. Wykorzystanie tych cech języka niemieckiego może być ogromnym wsparciem w nauce. A i melodię można usłyszeć, wszystko zależy od nastawienia
Z doświadczeń wielu lat pracy z dziećmi, i tymi młodszymi, i starszymi, narodziła się we mnie naturalna potrzeba wsparcia uczniów mających trudności w nauce. Widzę jak wielką przeszkodę w nauce języka obcego stanowią np. trudności w czytaniu i pisaniu w języku ojczystym. Dzieci, które nie otrzymają odpowiedniego wsparcia w klasach młodszych, są w pewnym sensie pozbawione narzędzi umożliwiających im zdobycie wiedzy i umiejętności w klasach starszych, w tym oczywiście umiejętności językowych.
Stąd moje zainteresowanie tematem dysleksji, dysortografii, dysgrafii oraz oferta zajęć wspierających i wyrównujących szanse edukacyjne.